Opendeurdag 2021-2022

Scholen kunnen in deze fase van de coronacrisis geen traditionele opendeurdag organiseren. Buiten de schooluren en op afspraak kan je kennismaken let dé knusse dorpsschool van Humbeek. Heb jij een kindje dat geboren is in 2020, neem dan snel contact op met het secretariaat van de basisschool. Mail of bel op 022693941.
Naast nieuwe peutertjes (van 2020) hebben we ook nog plaats voor enkele kleuters van de geboortejaren 2019, 2018 en 2017.

Hopelijk maak jij binnenkort ook deel uit van deze warme schoolgemeenschap!
Uit naam van het hele schoolteam VAN HARTE WELKOM!
Ook dit nog: al onze leerlingen, ouders, oud-leerlingen, personeelsleden en sympathisanten van de Cirkel kunnen getuigen over het reilen en zeilen in deze school. Probeer hen in Humbeek aan te spreken en ontdek zo de echte verhalen om tot goed onderwijs te komen. De Cirkel is een plek waar elk kind de kans krijgt om te groeien! Jouw kind is welkom in onze warme ‘cirkel’.

Lader Bezig met laden…
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab
Reacties zijn gesloten.