Klasblogs

Beste lezer en beste leerkracht van de klasblogs.

Zoals u inmiddels gemerkt heeft, heeft de nieuwe privacywetgeving heel wat invloed gehad op bedrijven, scholen, horeca, maar ook mails en privacy-meldingen op websites maken hier deel van uit. Blogs kunnen ook een hoop persoonlijke informatie bevatten.

We dragen ons steentje bij om persoonlijke gegevens te beschermen, toch kunnen we ons niet weerhouden om jullie een kleine glimp van de activiteiten binnen onze school te laten opvangen. Dit doen we met onze foto’s en blogs.

Om dit te kunnen blijven doen maken we goede afspraken omtrent blogs en foto’s.

We gebruiken de klasblogs voornamelijk om een woordje uitleg te geven over onze schoolse activiteiten en indien van toepassing, plaatsen we leuke weetjes en links naar externe websites zonder rechten te schenden.

We houden rekening met:

• auteursrecht
  • enkel sfeerbeelden te gebruiken
  • geen verwijzing naar, of gebruik van namen
  • we posten slechts één sfeerfoto per bericht
  • we bewaren zelf geen foto’s van leerlingen/leerkrachten
  • foto’s dat geen sfeerbeeld zijn, worden onmiddellijk verwijderd van de gegevensdrager
  • in elk bericht plaatsen we een verhaaltje/omschrijving van de activiteit

Wij houden rekening met privacy, u toch ook? Info

Bewegingsopvoeding Eerste leerjaar
Kleuterklassen Tweede leerjaar